Order / Pertanyaan sila terus whatsapp +6017-3980067 WHATSAPP ONLY (No Call !) Pembekal Kosmetik, Produk Kesihatan dan Kecantikan Murah
SENARAI HARGA PROMOSI BERSEMPENA HARI MALAYSIA 2017 ==> KLIK SINI

PP VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA

Fungsi Utama Vitamin C?

Vitamin C bukan saja menyumbang kepada meningkatkan pertahanan tubuh terhadap serangan penyakit biasa, malah diperlukan bagi pengeluaran kolagen iaitu struktur utama protein yang ditemui dalam tisu penghubung. Kolagen inilah yang sangat penting untuk pembinaan semula sel-sel baru dalam badan seperti :
i- kulit
ii- tulang
iii- sendi-sendi dalam badan


Antara kebaikan Vitamin C yang korang harus tahu :
  • Membantu dalam menggalakkan pertumbuhan gigi dan tulang. 
  • Sangat sesuai untuk pesakit arthritis kerana kandungan vitamin c 1000 mg adalah dose saranan untuk mengembalikan cecair pelincir antara sendi-sendi seperti dilutut.
  • Vitamin C mempercepatkan proses penyembuhan luka-luka. 
  • Mampu menurunkan kadar kolesterol dalam darah hampir 40 % sekiranya di ambil secara konsisten.
  • Dose setinggi 1000 mg ke 2000 mg sehari menjadi saranan sabagai faktor menghalang risiko penyakit kanser.
  • Vitamin c meningkatkan sistem pertahanan dalam badan seperti menentang bakteria- bakteria yang menyerang seperti bakteria:
  1. Tuberculosis
  2. Diphtheria
  3. Tetanus
  4. Staphylococcus
  • Memberi kesan tona kulit yang sekatacerah, dan lembap
  • Mengurangkan kedutan di wajah dengan efektif
  • Membantu mengecutkan jerawat di muka dan seluruh badan
  • Diperlukan untuk pertumbuhan dan pemulihan tisu badan, fungsi kelenjar adrenal dan menguatkan gigi dan gusi. 
  • Melindungi sel badan daripada kesan tidak baik dari pencemaran, jangkitan selsema.
  • Membantu dalam mengurangkan tahap kolesterol dalam badan, tekanan darah tinggi dan mencegah aterosklerosis - iaitu radang pada pembuluh darah manusia di sebabkan gumpalan plak kolesterol.
  • Melindungi daripada pembekuan darah yang abnormal, lebam dan mempercepatkan proses penyembuhan pada cedera/luka.
  • Membantu dalam mengeluarkan hormon anti stress- mengurangkan tekanan. 
  • Faktor penting untuk penambahan sel darah putih.
  • Bertindak sebagai antihistamin yang mampu mengurangkan kesan hidung bengkak dan simptom-simptom allergic yang lain.
  • Bertindak sebagai penggalak dalam pembinaan collagen untuk keanjalan dan kecantikan kulit.
  • Serta mencegah penuaan secara pra-matang.
  • Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang yang sering rosak akibat kesan radikal bebas.
  • Membantu tubuh untuk menyerap zat besi yang lebih optimum sesuai untuk pesakit anemia yang kekurangan zat besi di sebabkan kekurangan darah merah.
  • Bertindak sebagai vitamin untuk meningkatkan penghasilan haemoglobin dan sel darah merah dalam sistem badan.
  • Mampu merawat jangkitan saluran kencing.
  • Vitamin c adalah sangat di perlukan untuk memastikan penyerapan asid folik  (khusus bagi ibu mengandung) dan vitamin-vitamin lain dapat di serap oleh sel badan.
  • Mengurangkan risiko penyakit pundi hempedu.
  • Merawat ulcer perut akibat serangan bacteria H.Pylori
  • Menurangkan risiko mendapat komplikasi penyakit lain sewaktu mengandung.
  • Mengelakkan risiko jangkitan pada paru-paru yang di sebabkan latihan exercise yang berat. Contoh atlet-atlet sukan atau sesiapa yang bergiat aktif di gym.

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mengambil supplement kolagen dan glutathione (mengoptimumkan fungsi dan serapan bahan tersebut oleh badan)
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

Cara pengambilan PP Vitamin C :
  • 1) Telan satu biji sehari, sama ada setengah jam sebelum sarapan pagi atau setengah jam sebelum masuk tidur.
  • 2) Amalkan minum air masak lebih kerap (sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari) untuk tujuan penyerapan vitamin C yang berkesan dan mampu me-nyah toksindari badan.
  • 3) Seboleh-bolehnya, hindarkan sebarang makanan/persekitaran yang menyebabkan penyerapan Vitamin kurang berkesan seperti minuman berkafein, minuman berkarbonat, perokok, demam, pengambilan antibiotik, ubat tahan sakit dan aspirin.


Kesan sebulan menggunakan Vitamin C 1000mg Pahang Pharma (Y2013)

LATEST YEAR 2015

Kenapa Payah Sangat Nak Cari Supplement Yang Tinggi Dos Di Hospital @ Klinik?

Maybe langsung tak pernah jumpa pun ubat supplement ni kat hospital atau klinik terutamanya yang berdose tinggi sampai beribu-ribu mg. Sebab apa?

Sebab menjual ubat yang melebihi dose yang di benarkan adalah salah dari segi etika bekerja bagi yang bergelar doktor yang sah.

Supplement-supplement yang begitu tinggi dose berkemungkinan memberi kesan sampingan yang buruk pada kesihatan. Sesetengah doktor mungkin jual, tapi  pesakit tak boleh di beli macam beli ubat di 7 eleven.

Dan ubat yang di prescribed kan tu betul-betul untuk golongan yang betul-betul memerlukan.

Tapi.... Vitamin C 1000mg dari Pahang Pharmacy menjadi pilihan para doktor.

  • Pahang Pharmacy adalah antara established pharmacy/company di Malaysia. Produk-produk yang di keluarkan Pahang Pharmacy adalah menepati piawaian kesihatan dan dose ubat-ubatan.
  • Tak ada keraguan pada produk daripada Pahang Pharmacy terutama Vitamin C 1000 mg yang banyak membuktikan kesan baik pada kulit dan takkan ada kesan sampingan. 
  • Dengan syarat hanya mengambil sebiji setiap hari.... :)

Insya Allah, perubahan kulit yang nyata akan nampak. Sudah lah ubat pun sah dari segi piawaian dan pengeluaran. Kesan pun sangat best... Contoh terbaik boleh lihat di bawah :)



Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #1

Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #2


Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #3

Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #4

Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #5


Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #6


Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #7

Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #8
Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #9

Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #10

Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #11
Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #12
Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #13



Pengguna Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy #14

Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers



PEMBELIAN DALAM TALIAN (ONLINE ORDER)
Cara Order Produk
HARGA

RM60 SEMENANJUNG
RM65 SABAH/SARAWAK

FREE POSLAJU

Pembelian melalui Shopee Malaysia (DIRECT ORDER)
        WHATSAPP FOR FAST RESPOND http://www.wasap.my/60173980067                   
SILA EMAIL KEPADA  : cikmirabeauty@gmail.com                                                  
PM KAMI DI FACEBOOK FAN PAGE : CIK MIRA BEAUTY                              
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
PENGHANTARAN:-
KAMI MENGGUNAKAN POSLAJU
ITEM PEMBELIAN AKAN SAMPAI KEPADA ANDA
DALAM MASA 1 HINGGA 4 HARI (WAKTU BEKERJA)
NO. RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER) AKAN DIBERIKAN
SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...